Обо мне

Моя фотография
Височанська Галина Миколаївна 01.05.1976 р.н. Заступник директора Гірського НВК (ЗОШ І-ІІІст.- ДНЗ) Миколаївської райдержадміністрації Львівської області, вчитель математики вищої категорії. Закінчила Дрогобицький державний педагогічний університет у 1998 році. Моє педагогічне кредо "Знання лише тоді знання, коли вони отримані зусиллями розуму, а не пам’яті".

Контрольні роботи для 5 класу


ДІАГНОСТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА



         Варіант 1
         І рівень
1. Виконати множення:
         905∙17.
2. Знайти частку:
         5712:28.
3. Виконати дії:
         5805+(3800-2099).

         ІІ рівень
4. Знайти різницю:
         44м 85см - 20м 75см.
5. Розв’язати рівняння і зробити перевірку:
         1335:х=15.

         ІІІ рівень
6. Тарасик за перший день прочитав 24 сторінки книги, за другий – у 2 рази більше, ніж першого дня, а третього дня на 12 сторінок менше, ніж другого. Скільки сторінок він прочитав за три дні разом?

         IV рівень
7. У числах замість цифр стоять зірочки. Порівняйте ці числа.
         93* і 1***.



          Варіант 2
         І рівень
1. Виконати множення:
         809∙23.
2. Знайти частку:
         21352:68.
3. Виконати дії:
         4002-(3179+277).

         ІІ рівень
4. Знайти суму:
         17хв 56с + 42хв 4с.
5. Розв’язати рівняння і зробити перевірку:
         х:9=4204.

         ІІІ рівень
6. Магазин за перший день продав 1500кг картоплі, за другий день – у 2 рази менше, а за третій день на 234кг менше, ніж першого і другого дня разом. Скільки кілограмів картоплі продав магазин третього дня?

         IV рівень
7. У числах замість цифр стоять зірочки. Порівняйте ці числа.

         198* і 2***.    


     ТЕМА «ДІЛЕННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ»



         Варіант 1
         І рівень
1. Виконайте дії:
         а) 84,28:14;                   б) 8:32;
         в) 3,22:28.

         ІІ рівень
2. Знайти значення виразу
         а) 52-(22,95:2,7+3,4)∙2,8;
         б) 42:0,35-3,24;5,4-7,56+2,8:0,56.

         ІІІ рівень
3. Розв’яжіть рівняння:
         а) (2,08-х)∙2,8=5,152;
         б) 2,73:(0,18+х)=3,5.

         IV рівень
4. Івасик купив 8кг картоплі та 12кг яблук, заплативши за все 34,2 гривні. Скільки гривень коштує 1кг картоплі та 1кг яблук, якщо за яблука він заплатив 24,36 гривні?



         Варіант 2
         І рівень
1. Виконайте дії:
         а) 48,24:12;                   б) 7:28;
         в)7,31:3,4.

         ІІ рівень
2. Знайти значення виразу;
         а) (20-22,05:2,1)∙6,4+9,2;
         б) 1,29:4,3+18:0,15+9:45-1,4:0,35.

         ІІІ рівень
3.Розвяжіть рівняння:
         а) (х+7,2)∙4,2=30,996;
         б) 1,98:(0,7-х)=4,5.

         IV рівень
4. Марічка На день народження купила 8кг печива і 7кг цукерок, заплативши за все разом 149,5грн. Скільки коштує 1кг печива та 1кг цукерок, Якщо за цукерки вона заплатила 85,26грн?  


ТЕМА «ДІЛЕННЯ З ОСТАЧЕЮ»


         Варіант 1
         І рівень
1. Виконайте ділення: 526:14.
2. Розв’яжіть рівняння:
          а) 561:х=11.  б) 72:(х-6)=12.

         ІІ рівень
4. Обчисліть зручним способом
         а) 49∙27-49∙17;    б) 250∙37∙4.
5. Розв’яжіть рівняння:
                   (х-192) ∙9=1809.

         ІІІ рівень
6. Знайти значення виразу:
         а) (272-162) ∙14;   б) 242:12-625:53+112.
7. Розв’яжіть рівняння:  16у-7у+38=3683.

         VІ рівень
8. Завод виготовив за місяць 180 приладів трьох видів. Приладів першого виду  було у 5 разів менше, ніж другого, а приладів третього – стільки, скільки першого і другого видів разом. Скільки приладів кожного виду було виготовлено.                                                                                                    


         Варіант 2
         І рівень
1. Виконайте ділення: 437:12.
2. Розв’яжіть рівняння:
  а)336:у=14.    б) 56: (х-6)=8.
.

         ІІ рівень
4. Обчисліть зручним способом:
а) 27∙32+27∙68;   б)125∙9∙8.
         5. Розв’яжіть рівняння:
                   9680:(х+134)=16.

         ІІІ рівень
6. Знайти значення вираз :
         а) (122:23)+(63-92);         б) 962:64+24∙102.
7. Розв’яжіть рівняння:  5у+7у-24=204

         VІ рівень
8. Сергійко, Оленка та їх батько зібрали 560 ягід полуниці. Сергійко зібрав у 3 рази більше, ніж Оленка, а батько стільки, скільки Оленка та Сергійко разом. Скільки ягід зібрав кожен із них окремо .



Додавання та віднімання десяткових дробів
Варіант 1
1.     Виконайте дії:  6,67+24,793
                             62,3-(41,24+13,029)
2.     Розв’яжіть  рівняння:  18,7-х=5,84
                                        (3,2-х)+13,28=15,71
3.     Порівняйте: 19,4 і 19,398
                       0,5384 і 0,539
4.     Запишіть у метрах та обчисліть:
а) 23,4м-82см        б) 3,4м+16дм.
     5.  Округліть
       а) до десятих  3,6824;  4,2128
       б) до сотих   13,421;      0,3659
    6. Ламана складається з трьох ланок. Довжина першої ланки дорівнює 7,4 см, що на 2,7 см. менше від довжини другої ланки і на 3,8 см більше за довжину третьої. Чому дорівнює довжина ламаної?
    7.  Напишіть три числа, кожне з яких більше за 6,44 і менше від 6,46.
    8. У трьох вагонах 149,3 т вантажу. У першому і другому вагонах разом 101,2 т, а в першому і третьому — 100,8 т. Скільки тонн вантажу в кожному вагоні?
                       


Варіант  2
1.     Виконайте дії:  4,98+52,462
                            75,5-(36,43+28,065)
2.     Розв’яжіть  рівняння:  х+12,49=15,3
                                        (4,3-х)+11,37=13,2
3.     Порівняйте: 20,297 і 20,3
                       0,724 і 0,7238
4.     Запишіть у метрах та обчисліть:
а) 18,2м-67см        б)2,7км+66дм.  
    5.  Округліть
       а) до десятих  3,97543;  5,13569
       б) до сотих   54,49711;      0,28934.
    6. Ламана складається з трьох ланок. Довжина першої ланки дорівнює 8,2 см, що на 3,7 см більше за довжину другої ланки і на 5,3 см менше від довжини третьої. Чому до­рівнює довжина ламаної?
    7. Напишіть три числа, кожне з яких менше від 2,83 і більше за 2,81.
   8. Довжина однієї сторони трикутника 16,7 м, це на 8,27 м більше, ніж довжина другої його сторони, а довжина третьої сторони на 1,88 м більша, ніж другої. Знайдіть периметр трикутника.




ТЕМА «ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ»


         І варіант
         І рівень
1. Обчислити найзручнішим способом
         187+105+213;
2. Розв’язати рівняння
         424-х=106;
         526+х=1156.

         ІІ рівень
3. Обчислити зручним способом
         1) (1643+2759)-259;
         2) 2127+482+573+518;
         3) (3124+746)-124.

         ІІІ рівень
4. Оленка, Іра та Галя важать разом 137кг. Оленка та Іра важать 84кг, а Іра та Галя – 92кг. Скільки важить кожна дівчинка окремо?
5. У числі 17241 закресліть дві такі цифри, щоб число, утворене рештою цифр, було найменше.

         IV рівень
6.Обчисліть
(201912705660-97809806)+704211192.
7. Одна зі сторін трикутника дорівнює 25 см, що на 8 см більше за другу сторону і на 17 см менше від третьої. Знайдіть периметр трикутника.



         ІІ варіант
         І рівень
1. Обчислити зручним способом
         249+103+151.
2. Розв’язати рівняння
         х+99=1024;
         305-х=138.

         ІІ рівень
3. Обчислити зручним способом
         1) (2749+5164)-1349;
         2) 5163+292+308+1837;
         3) (729+1129)-129.

         ІІІ рівень
4. У трьох ящиках було 140кг яблук. У першому і другому ящиках – 106кг, а у першому і третьому – 93кг. Скільки яблук було у кожному ящику?
5. У числі 732 дописали ліворуч цифру 2. Як змінилося число?

         IV рівень
6. Обчисліть
          933657795+(400040040-120345).
7. Одна зі сторін трикутника дорівнює 27 см, що на 4 см більше за другу сторону і на 8 см менше від третьої. Знайдіть периметр трикутника.

Прямокутник. Квадрат

Варіант 1
1. Знайдіть периметр прямокутника, сторони якого дорівнюють 7 см і 3 см.
   а) 10 см;   б) 20 см;   в) 21 см;   г) 40 см.

2. Знайдіть площу квадрата, якщо його периметр дорівнює 12 см.
   а) 9 см2;   б) 16 см2;   в) 12 см2   г) 36 см2.

3. Знайдіть об’єм прямокутного паралелепіпеда, виміри якого дорівнюють     2 см, 3 см і 5 см.                    
 а) 10 см3;   б) 30 см3;   в) 90 см3;   г) 45 см3.

4. Обчисліть
а) 152•23-43
в) 43-32•6
5. Скільки чотирицифрових чисел можна скласти з цифр 3, 5, 7, 8?
6. Довжина прямокутника дорівнює 12 см, а його периметр – 40 см. Знайдіть площу прямокутника.
7. Довжина класної кімнати 7 м, ширина 5 м, висота 3 м. У ній навчається
    21 учень. Скільки кубічних метрів повітря припадає на одного учня?

Варіант 2
1. Знайдіть периметр прямокутника, сторони якого дорівнюють 9 см і 6 см.
   а) 15 см;   б) 54 см;   в) 30 см;   г) 24 см.
2. Знайдіть площу квадрата, якщо його периметр дорівнює 48 см.
   а) 16 см2;   б) 149 см2;   в) 144 см2   г) 200 см2.
3. Знайдіть об’єм прямокутного паралелепіпеда, виміри якого дорівнюють    3 см, 4 см і 5 см.
   а) 17 см3;   б) 30 см3;   в) 60 см3;   г) 75 см3.
4. Обчисліть
а)3•23+2•42
в)73-52•3
5. Скільки чотирицифрових чисел можна скласти з цифр 2, 4, 6, 9?
6. Ширина прямокутника дорівнює 7 см, а його периметр – 30 см. Знайдіть площу прямокутника.
7. Довжина кабінету 6 м, ширина 4 м, висота 3 м. У кабінеті працюють  9 осіб. Скільки кубічних метрів повітря  припадає на одну особу?


ТЕМА «МАШТАБ. ВІДСОТКИ»


         Варіант 1
         І рівень
1. Масштаб плану 1:250. Яку довжину має земельна ділянка, якщо на плані вона має 6см?
2. Масштаб плану 1:400. Як зображена на ньому будівля довжиною 20м?
3. Знайти 15% від 16.

         ІІ рівень
4. Знайти число, якщо 17% його становить 51.
5. Тракторист повинен зорати поле площею 24га. Скільки поля йому залишилось зорати, якщо він уже зорав 75% поля?

         ІІІ рівень
6. Велосипедист проїхав 12км, що становить 60% усього шляху. Скільки кілометрів залишилося проїхати велосипедисту?

         IV рівень
7. Потрібно відремонтувати 200км дороги. За перший тиждень відремонтували 32%, за другий – 40%, а за третій – решту. Скільки кілометрів відремонтували кожного дня?




         Варіант 2
         І рівень
1. Масштаб плану 1:500. Яку довжину має школа, зображена на плані, якщо її довжина на ньому 12см.
2. Масштаб плану 1:250. Яку довжину має будівля, якщо на плані її довжина 4см?
3. Знайти 35% від 16.

         ІІ рівень
4. Знайти число, якщо 19% його становить 57.
5. Бригада повинна заасфальтувати 12км дороги. Вона вже заасфальтувала 80% дороги. Скільки кілометрів їй залишилося заасфальтувати?

         ІІІ рівень
6. Моторний човен пройшов 39км, що становить 52% відстані, яку має пройти човен. Скільки кілометрів йому залишилось пройти?

         IV рівень
7. У їдальню завезли 160кг овочів. Капуста становить 48% усіх овочів, морква – 23%, а картопля – решту. Скільки кілограмів кожних овочів завезли в магазин?


ТЕМА «МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ. ВЛАСТИВОСТІ МНОЖЕННЯ»


         Варіант 1
         І рівень
1. Обчисліть:
         1) 36 ∙ 2418;        2) 175 ∙ 204;
         3) 1456:28.

         ІІ рівень
2. Знайдіть значення виразу найзручнішим способом:
         1) 25∙79∙4;
         2) 8∙319∙125;
         3) 43∙89+89∙57;
          4) 375 ∙189-47∙375-375∙42.

         ІІІ рівень
4.  Розкрийте дужки:
       1)  5(2х-c);
        2) 12(23+4d);
        3) 11(2x-13k+17).
5. Винести множник за дужки:
        1) 7a+7d;
        2) 13a-7a+28a;
        3) 15m+5m-17m

IV рівень
6. З однієї станції одночасно в одному напрямку вирушили два поїзди. Один з поїздів рухався зі швидкістю 56км/год, а другий – 64км/год. Яка відстань буде між поїздами через 6 годин після початку руху?




Варіант 2
         І рівень
1. Обчисліть:
         1) 24 ∙ 1246;        2) 235 ∙ 108;
         3) 1856:32.

         ІІ рівень
3. Знайдіть значення виразу найзручнішим способом:
         1) 2∙83∙50;
         2) 250∙817∙4;
         3) 54∙73+73∙46;
          4) 548∙267-135∙548-548∙32.

         ІІІ рівень
4.  4.  Розкрийте дужки:
       1)  15(х-c);
        2) 22(3+4a);
        3) 15(2a-3k+13).
5. Винести множник за дужки:
        1) 11a+11d;
        2) 23b -7b+18b;
        3) 13d+51d-37d.  

         IV рівень
6. З одного міста одночасно в одному напрямку виїхали дві машини. Одна з них рухалася зі швидкістю 84км/год, а друга – 68км/год. Яка відстань буде між машинами через 4 години після початку руху?


ПІДСУМКОВА КОНТРОЛЬНА РОБОТА ЗА РІК


         Варіант 1
         І рівень
1. Площа поля 400га. Першого дня зорали 1/8 частину поля. Скільки гектарів зорали першого дня?
2. Один рибалка зловив 1,5кг риби, а другий у 2 рази більше. Скільки риби зловив другий рибалка?
3. Розв’яжіть рівняння:
         9х+10х=0,3876.

         ІІ рівень
4. Знайдіть значення виразу:
         а) (14,5-1,25):0,004-13;
         б) (3,17+0,77:1,4)∙3,5-4,216.

         ІІІ рівень
5. Розв’яжіть рівняння:
         (3,7х+6,25)∙7,2=111,6.
6. Знайдіть середнє арифметичне чисел а і 25,7, 10% якого становить 2,43.

         IV рівень
7. Сергійко з батьком і матірю збирали гриби. Батько зібрав 0,46 усіх грибів, а мама – 0,32, а Сергійко – решту 66 грибів.
Скільки усього було зібрано грибів?


          Варіант 2
         І рівень
1. У книзі 256 сторінок. Оля прочитала 1/8 усієї книжки. Скільки сторінок прочитала Оля?
2. Оля зібрала на грядці 2,4кг полуниць, а Марійка – у 2 рази менше. Скільки полуниць зібрала Марійка?
3. Розв’яжіть рівняння:
         9х+7х=1,248.

         ІІ рівень
4. Знайдіть значення виразу:
а) (19,4-2,75):0,04-24,1;
б) (52,91-1,472:0,46)∙2,6+1,138.

         ІІІ рівень
5. Розв’яжіть рівняння:
         (6,2х+3,85)∙12,4=163,06.
6. Знайдіть середнє арифметичне чисел 12,6 і m, 15% якого становить 7,5.

         IV рівень
7. Деталь містить 0,28 міді, 0,56 заліза, а решту складає нікель. Скільки важить деталь, якщо нікелю містить 144г.



Самостійна робота "Ділення"
Варіант 1
1.                  Знайдіть значення виразу (299,3:14,6-9,62)3,5
2.    Автобус ішов 0,8 години зі швидкістю 68,7 км/год, а зі швид­кістю 90,4 км/год — 2 години. Який шлях пройшов автобус?
3.    Знайдіть ширину прямокутного паралелепіпеда, об'єм якого дорівнює 13,5 м3, висота — 2,25 м, а довжина — 1,6 м.
4.    Купили два кошики полуниць загальною масою 8,36 кг. У пер­шому кошику полуниць на 1,22 кг більше, ніж у другому. Скільки полуниць у кожному кошику? Скільки заплатили за покупку, якщо 1 кг полуниць коштує 2,75 грн?
5.    Площа прямокутника 74,1 см2, а його ширина 6 см. Знайдіть довжину прямокутника; результат округліть до десятих.
6.    Із двох сіл, відстань між якими 7,76 км, одночасно назустріч один одному вийшли два пішоходи; через 0,8 години вони зуст­рілися. Швидкість одного з пішоходів 5,2 км/год. Знайдіть швидкість другого пішохода.
Варіант 2
1°. Знайдіть значення виразу (18,48:1,68-9,68) 0,2.
2°. Катер плив озером 0,3 години зі швидкістю 16,3 км/год і за течією річки — 3 години. Знайдіть шлях катера, якщо швид­кість течії річки 2,3 км/год.
3.    Знайдіть довжину прямокутного паралелепіпеда, якщо його об'єм дорівнює 57,792 см3, ширина — 4,2 см, висота — 1,6 см.
4.    Із двох пунктів, відстань між якими 29 км, одночасно назуст­річ один одному вийшли два лижники. Один з них рухався зі швидкістю 7,25 км/год, а другий — зі швидкістю, в 1,5 разу більшою. Через який час ці лижники зустрінуться?
5.    Периметр рівностороннього трикутника дорівнює 13,74 м. Знайдіть сторону трикутника; відповідь округліть до десятих.
6.    Із двох ділянок зібрали 316,4т зерна, причому з однієї ділянки зібрали в 3 рази більше, ніж із другої. Скільки тонн зерна зібрали від кожної ділянки?


Тема:  Рівняння
Варіант 1
1. У якому з наведених випадків записано рівняння?
   а) 3 + 5х;   б) 13 – 2 = 11;   в) 4х + 5 = 25;   г) 8(10 – 4) = 48.
2. Яке з чисел є коренем рівняння (139 – х) + 28 = 114?
   а) 53;   б) 3;   в) 47;   г) 81.
3. Коренем якого з наведених рівнянь є число 6?
   а) х + 6 = 6;   б) 6х + х = 36;   в) х + 27х = 168;   г) 32хх = 192.
4. Які з чотирьох рівнянь:
   1) х + 58 = 70;   2) 12 · х = 132;   3) 156 : х = 13;   4) х – 112 = 100
   мають  однакові корені?
   а) перше і друге;   б) перше і третє;   в) друге і четверте;   г) третє і четверте.
5. Розв’яжіть рівняння  15х + 15 = 225.
   а) 15;   б) 1;   в) 14;   г) 10.
6. Площа вітальні в 2 рази більша від площі кухні. Знайдіть площу кухні, якщо вона на 10 м2 менша від площі вітальні. Яке з наведених рівнянь відповідає умові задачі, якщо через х позначено площу кухні?
   а) х + 2 + х = 10;   б) х : 2 + х = 10;   в) х – 2 + х = 10;   г) 2хх = 10.
7.  Розв’яжіть рівняння  17 · (3х + 14) = 238.
8. У магазин завезли 540 кг огірків, помідорів і картоплі, причому помідорів було удвічі більше, ніж огірків, а картоплі стільки, скільки помідорів і огірків разом. Скільки кілограмів овочів кожного виду завезли в магазин?

Варіант 2
1. У якому з наведених випадків записано рівняння?
   а) 10х + 4;   б) 7 + 9 = 16;   в) 25х - х;   г) 13х + 1 = 14.
2. Яке з чисел є коренем рівняння (х + 158) - 73 = 110?
   а) 25;   б) 190;   в) 72;   г) 39.
3. Коренем якого з наведених рівнянь є число 8?
   а) х - 8 = 8;   б) х + 8 : х = 16;   в) 25х - х = 200;   г) х + 18х = 152.
4. Які з чотирьох рівнянь:
   1) 130 - х = 110;   2) х + 35 = 46;   3) 154 : х = 14;   4) х – 36 = 47
   мають  однакові корені?
   а) перше і друге;   б) перше і четверте;   в) друге і третє;  г) друге і четверте.
5. Розв’яжіть рівняння  17х + 17 = 289.
   а) 17;   б) 8;   в) 16;   г) 1.
6. Швидкість велосипедиста в 3 рази більша від швидкості пішохода. Знайдіть швидкість пішохода, якщо вона на 10 км/год менша від швидкості велосипедиста. Яке з наведених рівнянь відповідає умові задачі, якщо через х позначено швидкість пішохода?
   а) х + 3 + х = 10;   б) х : 3 + х = 10;   в) 3х + х = 10;   г) 3хх = 10.
7.  Розв’яжіть рівняння  18 · (16 - 7х) = 288.
8. На пароплаві було 240 пасажирів, причому чоловіків було втричі менше, ніж жінок, а дітей стільки, скільки чоловіків і жінок разом. Скільки було на пароплаві чоловіків, жінок і дітей окремо?


ТЕМА «СЕРЕДНЄ АРИФМЕТИЧНЕ»


Варіант 1
         І рівень
1. Знайдіть середнє арифметичне чисел:
а) 14,7; 51,03;
б) 11,08; 17,19; 14,75;
в) 43,8; 45,4; 44; 46,7.

         ІІ рівень
2. Середнє арифметичне чисел 17,8 і х дорівнює 18,5. Визначте число х.
3. Велосипедист їхав 2 години зі швидкістю 12,6км/год і 4 години зі швидкістю 13,5км/год. Знайдіть його середню швидкість на всьому шляху.

         ІІІ рівень
4. З першої ділянки зібрали 108 центнерів картоплі, а з другої 0,85 того, що зібрали з першої, і це становить 0,75 врожаю третьої. Скільки центнерів картоплі зібрали в середньому з кожної  ділянки?

         IV рівень
5. Відстань між двома станціями 198,9км. З цих станцій на зустріч один одному одночасно вийшли два поїзди, які зустрілися через 1,8год після початку руху. Один з поїздів рухався зі швидкістю 57,9км/год. Знайдіть швидкість другого поїзда.


          Варіант 2
         І рівень
1. Знайдіть середнє арифметичне чисел:
         а) 49,8 і 45,07;
         б) 14,13; 19,32; 42;
         в) 36,2; 38,6; 37; 39,3.

         ІІ рівень
2. Середнє арифметичне чисел 29,6 і х дорівнює 30,02. Визначте число х.
3. Машина їхала 3 години зі швидкістю 58,4км/год і 4 години зі швидкістю 61,2км/год. Знайдіть середню швидкість машини на всьому шляху.

         ІІІ рівень
4. Учень першого дня на виконання домашнього завдання затратив 72хв, що становить 0,90 часу, затраченого другого дня, а на третій день 0,8 того часу, що за другий. Скільки часу в середньому затрачав учень на підготовку домашнього завдання?

         IV рівень
5. Відстань між двома селами дорівнює 11,7км. З цих сіл назустріч один одному одночасно вирушили два вершники, які зустрілися через 0,6 години після початку руху. Один із них рухався зі швидкістю 10,4км/год. Знайдіть швидкість другого вершника.




Комментариев нет:

Отправить комментарий