ДІАГНОСТИЧНА
КОНТРОЛЬНА РОБОТА
Варіант 1
І рівень
1. Виконати множення:
905∙17.
2. Знайти частку:
5712:28.
3. Виконати дії:
5805+(3800-2099).
ІІ рівень
4. Знайти різницю:
44м 85см -
20м 75см.
5. Розв’язати рівняння і зробити перевірку:
1335:х=15.
ІІІ рівень
6. Тарасик за перший день прочитав 24 сторінки книги, за
другий – у 2 рази більше, ніж першого дня, а третього дня на 12 сторінок менше,
ніж другого. Скільки сторінок він прочитав за три дні разом?
IV рівень
7. У числах замість цифр стоять зірочки. Порівняйте ці
числа.
93* і 1***.
Варіант 2
І рівень
1. Виконати множення:
809∙23.
2. Знайти частку:
21352:68.
3. Виконати дії:
4002-(3179+277).
ІІ рівень
4. Знайти суму:
17хв 56с +
42хв 4с.
5. Розв’язати рівняння і зробити перевірку:
х:9=4204.
ІІІ рівень
6. Магазин за перший день продав 1500кг картоплі, за
другий день – у 2 рази менше, а за третій день на 234кг менше, ніж першого і
другого дня разом. Скільки кілограмів картоплі продав магазин третього дня?
IV рівень
7. У числах замість цифр стоять зірочки. Порівняйте ці
числа.
198* і
2***.
Варіант 1
І рівень
1. Виконайте дії:
а)
84,28:14; б) 8:32;
в) 3,22:28.
ІІ рівень
2. Знайти значення виразу
а)
52-(22,95:2,7+3,4)∙2,8;
б)
42:0,35-3,24;5,4-7,56+2,8:0,56.
ІІІ рівень
3. Розв’яжіть рівняння:
а) (2,08-х)∙2,8=5,152;
б)
2,73:(0,18+х)=3,5.
IV рівень
4. Івасик купив 8кг картоплі та 12кг яблук, заплативши за
все 34,2 гривні. Скільки гривень коштує 1кг картоплі та 1кг яблук, якщо за
яблука він заплатив 24,36 гривні?
Варіант 2
І рівень
1. Виконайте дії:
а)
48,24:12; б) 7:28;
в)7,31:3,4.
ІІ рівень
2. Знайти значення виразу;
а)
(20-22,05:2,1)∙6,4+9,2;
б)
1,29:4,3+18:0,15+9:45-1,4:0,35.
ІІІ рівень
3.Розвяжіть рівняння:
а)
(х+7,2)∙4,2=30,996;
б)
1,98:(0,7-х)=4,5.
IV рівень
4. Марічка На день народження купила 8кг печива і 7кг
цукерок, заплативши за все разом 149,5грн. Скільки коштує 1кг печива та 1кг
цукерок, Якщо за цукерки вона заплатила 85,26грн?
ТЕМА «ДІЛЕННЯ З
ОСТАЧЕЮ»
Варіант 1
І рівень
1. Виконайте ділення: 526:14.
2. Розв’яжіть рівняння:
а) 561:х=11. б) 72:(х-6)=12.
ІІ рівень
4. Обчисліть зручним способом
а)
49∙27-49∙17; б) 250∙37∙4.
5. Розв’яжіть рівняння:
(х-192)
∙9=1809.
ІІІ рівень
6. Знайти значення виразу:
а) (272-162)
∙14; б) 242:12-625:53+112.
7. Розв’яжіть рівняння:
16у-7у+38=3683.
VІ рівень
8. Завод виготовив за місяць 180 приладів трьох видів.
Приладів першого виду було у 5 разів
менше, ніж другого, а приладів третього – стільки, скільки першого і другого
видів разом. Скільки приладів кожного виду було виготовлено.
Варіант 2
І рівень
1. Виконайте ділення: 437:12.
2. Розв’яжіть рівняння:
а)336:у=14. б) 56: (х-6)=8.
.
ІІ рівень
4. Обчисліть зручним способом:
а) 27∙32+27∙68; б)125∙9∙8.
5.
Розв’яжіть рівняння:
9680:(х+134)=16.
ІІІ рівень
6. Знайти значення вираз :
а) (122:23)+(63-92); б) 962:64+24∙102.
7. Розв’яжіть рівняння:
5у+7у-24=204
VІ рівень
8. Сергійко, Оленка та їх батько зібрали 560 ягід
полуниці. Сергійко зібрав у 3 рази більше, ніж Оленка, а батько стільки,
скільки Оленка та Сергійко разом. Скільки ягід зібрав кожен із них окремо .
Додавання та віднімання
десяткових дробів
Варіант 1
1. Виконайте
дії: 6,67+24,793
62,3-(41,24+13,029)
2. Розв’яжіть рівняння:
18,7-х=5,84
(3,2-х)+13,28=15,71
3. Порівняйте:
19,4 і 19,398
0,5384 і 0,539
4. Запишіть
у метрах та обчисліть:
а) 23,4м-82см б) 3,4м+16дм.
5.
Округліть
а) до десятих 3,6824;
4,2128
б) до сотих 13,421;
0,3659
6. Ламана
складається з трьох ланок. Довжина першої ланки дорівнює 7,4 см, що на 2,7 см.
менше від довжини другої ланки і на 3,8 см більше за довжину третьої. Чому
дорівнює довжина ламаної?
7. Напишіть три числа, кожне з яких більше за
6,44 і менше від 6,46.
8. У трьох вагонах 149,3 т вантажу. У першому і другому вагонах разом 101,2 т,
а в першому і третьому — 100,8 т. Скільки тонн вантажу в кожному вагоні?
Варіант 2
1. Виконайте
дії: 4,98+52,462
75,5-(36,43+28,065)
2. Розв’яжіть рівняння:
х+12,49=15,3
(4,3-х)+11,37=13,2
3. Порівняйте:
20,297 і 20,3
0,724 і 0,7238
4. Запишіть
у метрах та обчисліть:
а) 18,2м-67см б)2,7км+66дм.
5. Округліть
а) до десятих 3,97543;
5,13569
б) до сотих 54,49711; 0,28934.
6. Ламана складається з трьох
ланок. Довжина першої ланки дорівнює 8,2 см, що на 3,7 см більше за довжину
другої ланки і на 5,3 см менше від довжини третьої. Чому дорівнює довжина
ламаної?
7.
Напишіть три числа, кожне з яких менше від
2,83 і більше за 2,81.
8. Довжина однієї сторони
трикутника 16,7 м, це на 8,27 м більше, ніж довжина другої його сторони, а
довжина третьої сторони на 1,88 м більша, ніж другої. Знайдіть периметр
трикутника.
ТЕМА «ДОДАВАННЯ І
ВІДНІМАННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ»
І варіант
І рівень
1. Обчислити найзручнішим способом
187+105+213;
2. Розв’язати рівняння
424-х=106;
526+х=1156.
ІІ рівень
3. Обчислити зручним способом
1)
(1643+2759)-259;
2)
2127+482+573+518;
3)
(3124+746)-124.
ІІІ рівень
4. Оленка, Іра та Галя важать разом 137кг. Оленка та Іра
важать 84кг, а Іра та Галя – 92кг. Скільки важить кожна дівчинка окремо?
5. У числі 17241 закресліть дві такі цифри, щоб число,
утворене рештою цифр, було найменше.
IV рівень
6.Обчисліть
(201912705660-97809806)+704211192.
7. Одна зі сторін
трикутника дорівнює 25 см, що на 8 см більше за другу сторону і на 17 см менше
від третьої. Знайдіть периметр трикутника.
ІІ варіант
І рівень
1. Обчислити зручним способом
249+103+151.
2. Розв’язати рівняння
х+99=1024;
305-х=138.
ІІ рівень
3. Обчислити зручним способом
1) (2749+5164)-1349;
2)
5163+292+308+1837;
3)
(729+1129)-129.
ІІІ рівень
4. У трьох ящиках було 140кг яблук. У першому і другому
ящиках – 106кг, а у першому і третьому – 93кг. Скільки яблук було у кожному
ящику?
5. У числі 732 дописали ліворуч цифру 2. Як змінилося
число?
IV рівень
6. Обчисліть
933657795+(400040040-120345).
7. Одна зі сторін трикутника дорівнює 27 см, що на 4 см
більше за другу сторону і на 8 см менше від третьої. Знайдіть периметр
трикутника.
Прямокутник. Квадрат
Варіант
1
1. Знайдіть периметр прямокутника, сторони якого
дорівнюють 7 см і 3 см.
а) 10 см; б) 20 см;
в) 21 см; г) 40 см.
2. Знайдіть площу квадрата, якщо його периметр дорівнює
12 см.
а) 9 см2; б) 16 см2; в) 12 см2 г) 36 см2.
3. Знайдіть об’єм прямокутного паралелепіпеда, виміри
якого дорівнюють 2 см, 3 см і 5
см.
а) 10 см3; б) 30 см3; в) 90 см3; г) 45 см3.
4. Обчисліть
а) 152•23-43
в) 43-32•6
5. Скільки чотирицифрових чисел можна скласти з цифр 3,
5, 7, 8?
6. Довжина прямокутника дорівнює 12 см, а його периметр –
40 см. Знайдіть площу прямокутника.
7. Довжина класної кімнати 7 м, ширина 5 м, висота 3 м. У
ній навчається
21 учень.
Скільки кубічних метрів повітря припадає на одного учня?
Варіант
2
1. Знайдіть периметр прямокутника, сторони якого
дорівнюють 9 см і 6 см.
а) 15 см;
б) 54 см; в) 30 см; г) 24 см.
2. Знайдіть площу квадрата, якщо його периметр дорівнює
48 см.
а) 16 см2; б) 149 см2; в) 144 см2 г) 200 см2.
3. Знайдіть об’єм прямокутного паралелепіпеда, виміри
якого дорівнюють 3 см, 4 см і 5 см.
а) 17 см3; б) 30 см3; в) 60 см3; г) 75 см3.
4. Обчисліть
а)3•23+2•42
в)73-52•3
5. Скільки чотирицифрових чисел можна скласти з цифр 2,
4, 6, 9?
6. Ширина прямокутника дорівнює 7 см, а його периметр –
30 см. Знайдіть площу прямокутника.
7. Довжина кабінету 6 м, ширина 4 м, висота 3 м. У
кабінеті працюють 9 осіб. Скільки
кубічних метрів повітря припадає на одну
особу?
ТЕМА «МАШТАБ.
ВІДСОТКИ»
Варіант 1
І рівень
1. Масштаб плану 1:250. Яку довжину має земельна ділянка,
якщо на плані вона має 6см?
2. Масштаб плану 1:400. Як зображена на ньому будівля
довжиною 20м?
3. Знайти 15% від 16.
ІІ рівень
4. Знайти число, якщо 17% його становить 51.
5. Тракторист повинен зорати поле площею 24га. Скільки
поля йому залишилось зорати, якщо він уже зорав 75% поля?
ІІІ рівень
6. Велосипедист проїхав 12км, що становить 60% усього
шляху. Скільки кілометрів залишилося проїхати велосипедисту?
IV рівень
7. Потрібно відремонтувати 200км дороги. За перший
тиждень відремонтували 32%, за другий – 40%, а за третій – решту. Скільки
кілометрів відремонтували кожного дня?
Варіант 2
І рівень
1. Масштаб плану 1:500. Яку довжину має школа, зображена
на плані, якщо її довжина на ньому 12см.
2. Масштаб плану 1:250. Яку довжину має будівля, якщо на
плані її довжина 4см?
3. Знайти 35% від 16.
ІІ рівень
4. Знайти число, якщо 19% його становить 57.
5. Бригада повинна заасфальтувати 12км дороги. Вона вже
заасфальтувала 80% дороги. Скільки кілометрів їй залишилося заасфальтувати?
ІІІ рівень
6. Моторний човен пройшов 39км, що становить 52%
відстані, яку має пройти човен. Скільки кілометрів йому залишилось пройти?
IV рівень
7. У їдальню завезли 160кг овочів. Капуста становить 48%
усіх овочів, морква – 23%, а картопля – решту. Скільки кілограмів кожних овочів
завезли в магазин?
ТЕМА «МНОЖЕННЯ І
ДІЛЕННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ. ВЛАСТИВОСТІ МНОЖЕННЯ»
Варіант 1
І рівень
1. Обчисліть:
1) 36 ∙
2418; 2) 175 ∙ 204;
3) 1456:28.
ІІ рівень
2. Знайдіть значення виразу найзручнішим способом:
1) 25∙79∙4;
2)
8∙319∙125;
3)
43∙89+89∙57;
4) 375 ∙189-47∙375-375∙42.
ІІІ рівень
4. Розкрийте
дужки:
1) 5(2х-c);
2) 12(23+4d);
3) 11(2x-13k+17).
5. Винести
множник за дужки:
1) 7a+7d;
2) 13a-7a+28a;
3) 15m+5m-17m.
IV рівень
6. З однієї станції одночасно в одному напрямку вирушили
два поїзди. Один з поїздів рухався зі швидкістю 56км/год, а другий – 64км/год.
Яка відстань буде між поїздами через 6 годин після початку руху?
Варіант 2
І рівень
1. Обчисліть:
1) 24 ∙
1246; 2) 235 ∙ 108;
3) 1856:32.
ІІ рівень
3. Знайдіть значення виразу найзручнішим способом:
1) 2∙83∙50;
2)
250∙817∙4;
3)
54∙73+73∙46;
4)
548∙267-135∙548-548∙32.
ІІІ рівень
4. 4. Розкрийте дужки:
1) 15(х-c);
2) 22(3+4a);
3) 15(2a-3k+13).
5. Винести
множник за дужки:
1) 11a+11d;
2) 23b -7b+18b;
3) 13d+51d-37d.
IV рівень
6. З одного міста одночасно в одному напрямку виїхали дві
машини. Одна з них рухалася зі швидкістю 84км/год, а друга – 68км/год. Яка
відстань буде між машинами через 4 години після початку руху?
ПІДСУМКОВА КОНТРОЛЬНА РОБОТА ЗА
РІК
Варіант 1
І рівень
1. Площа поля 400га. Першого дня зорали 1/8 частину поля.
Скільки гектарів зорали першого дня?
2. Один рибалка зловив 1,5кг риби, а другий у 2 рази
більше. Скільки риби зловив другий рибалка?
3. Розв’яжіть рівняння:
9х+10х=0,3876.
ІІ рівень
4. Знайдіть значення виразу:
а)
(14,5-1,25):0,004-13;
б)
(3,17+0,77:1,4)∙3,5-4,216.
ІІІ рівень
5. Розв’яжіть рівняння:
(3,7х+6,25)∙7,2=111,6.
6. Знайдіть середнє арифметичне чисел а і 25,7, 10% якого
становить 2,43.
IV рівень
7. Сергійко з батьком і матір’ю збирали гриби. Батько зібрав 0,46 усіх грибів, а мама – 0,32, а Сергійко
– решту 66 грибів.
Скільки усього було зібрано грибів?
Варіант 2
І рівень
1. У книзі 256 сторінок. Оля прочитала 1/8 усієї книжки.
Скільки сторінок прочитала Оля?
2. Оля зібрала на грядці 2,4кг полуниць, а Марійка – у 2
рази менше. Скільки полуниць зібрала Марійка?
3. Розв’яжіть рівняння:
9х+7х=1,248.
ІІ рівень
4. Знайдіть значення виразу:
а) (19,4-2,75):0,04-24,1;
б) (52,91-1,472:0,46)∙2,6+1,138.
ІІІ рівень
5. Розв’яжіть рівняння:
(6,2х+3,85)∙12,4=163,06.
6. Знайдіть середнє арифметичне чисел 12,6 і m, 15% якого
становить 7,5.
IV рівень
7. Деталь містить 0,28 міді, 0,56 заліза, а решту складає
нікель. Скільки важить деталь, якщо нікелю містить 144г.
Самостійна робота "Ділення"
Варіант
1
1.
Знайдіть
значення виразу (299,3:14,6-9,62)3,5
2. Автобус ішов 0,8 години зі
швидкістю 68,7 км/год, а зі швидкістю 90,4 км/год — 2 години. Який шлях
пройшов автобус?
3. Знайдіть ширину прямокутного
паралелепіпеда, об'єм якого дорівнює 13,5 м3, висота — 2,25 м, а
довжина — 1,6 м.
4.
Купили два
кошики полуниць загальною масою 8,36 кг. У першому кошику полуниць на 1,22 кг
більше, ніж у другому. Скільки полуниць у кожному кошику? Скільки заплатили за
покупку, якщо 1 кг полуниць коштує 2,75 грн?
5. Площа прямокутника 74,1 см2,
а його ширина 6 см. Знайдіть довжину прямокутника; результат округліть до
десятих.
6.
Із двох сіл, відстань між якими
7,76 км, одночасно назустріч один одному вийшли два пішоходи; через 0,8 години
вони зустрілися. Швидкість одного з пішоходів 5,2 км/год. Знайдіть швидкість
другого пішохода.
Варіант 2
1°.
Знайдіть значення виразу (18,48:1,68-9,68) 0,2.
2°.
Катер плив озером 0,3 години зі швидкістю 16,3 км/год і за течією річки — 3
години. Знайдіть шлях катера, якщо швидкість течії річки 2,3 км/год.
3. Знайдіть довжину прямокутного
паралелепіпеда, якщо його об'єм дорівнює 57,792 см3, ширина — 4,2
см, висота — 1,6 см.
4.
Із двох пунктів,
відстань між якими 29 км, одночасно назустріч один одному вийшли два лижники.
Один з них рухався зі швидкістю 7,25 км/год, а другий — зі швидкістю, в 1,5
разу більшою. Через який час ці лижники зустрінуться?
5. Периметр рівностороннього
трикутника дорівнює 13,74 м. Знайдіть сторону трикутника; відповідь округліть
до десятих.
6. Із двох ділянок зібрали 316,4т
зерна, причому з однієї ділянки зібрали в 3 рази більше, ніж із другої. Скільки
тонн зерна зібрали від кожної ділянки?
Тема: Рівняння
Варіант 1
1. У якому з наведених випадків записано рівняння?
а) 3 + 5х;
б) 13 – 2 = 11; в) 4х + 5 = 25; г) 8(10 – 4) = 48.
2. Яке з чисел є коренем рівняння (139 – х) + 28 = 114?
а) 53; б) 3;
в) 47; г) 81.
3. Коренем якого з наведених рівнянь є число 6?
а) х + 6 = 6; б) 6х
+ х = 36; в) х
+ 27х = 168; г) 32х
– х = 192.
4. Які з чотирьох рівнянь:
1) х + 58 = 70; 2) 12 · х
= 132; 3) 156 : х = 13; 4) х – 112 = 100
мають однакові корені?
а) перше і
друге; б) перше і третє; в) друге і четверте; г) третє і четверте.
5. Розв’яжіть рівняння
15х + 15 = 225.
а) 15; б) 1;
в) 14; г) 10.
6. Площа вітальні в 2 рази більша від площі кухні.
Знайдіть площу кухні, якщо вона на 10 м2 менша від площі вітальні.
Яке з наведених рівнянь відповідає умові задачі, якщо через х позначено площу кухні?
а) х + 2 + х = 10; б) х : 2 + х = 10; в) х – 2 + х = 10; г) 2х – х
= 10.
7. Розв’яжіть
рівняння 17 · (3х + 14) = 238.
8. У магазин завезли
540 кг огірків, помідорів і картоплі, причому помідорів було удвічі більше, ніж
огірків, а картоплі стільки, скільки помідорів і огірків разом. Скільки
кілограмів овочів кожного виду завезли в магазин?
Варіант
2
1. У якому з наведених випадків записано рівняння?
а) 10х + 4;
б) 7 + 9 = 16; в) 25х - х; г) 13х
+ 1 = 14.
2. Яке з чисел є коренем рівняння (х + 158) - 73 = 110?
а) 25; б) 190;
в) 72; г) 39.
3. Коренем якого з наведених рівнянь є число 8?
а) х - 8 = 8; б) х
+ 8 : х = 16; в) 25х
- х = 200; г) х
+ 18х = 152.
4. Які з чотирьох рівнянь:
1) 130 - х = 110; 2) х
+ 35 = 46; 3) 154 : х = 14;
4) х – 36 = 47
мають однакові корені?
а) перше і
друге; б) перше і четверте; в) друге і третє; г) друге і четверте.
5. Розв’яжіть рівняння
17х + 17 = 289.
а) 17; б) 8;
в) 16; г) 1.
6. Швидкість велосипедиста в 3 рази більша від швидкості
пішохода. Знайдіть швидкість пішохода, якщо вона на 10 км/год менша від
швидкості велосипедиста. Яке з наведених рівнянь відповідає умові задачі, якщо
через х позначено швидкість пішохода?
а) х + 3 + х = 10; б) х : 3 + х = 10; в) 3х + х
= 10; г) 3х – х = 10.
7. Розв’яжіть
рівняння 18 · (16 - 7х) = 288.
8. На пароплаві було 240 пасажирів, причому чоловіків було
втричі менше, ніж жінок, а дітей стільки, скільки чоловіків і жінок разом.
Скільки було на пароплаві чоловіків, жінок і дітей окремо?
ТЕМА «СЕРЕДНЄ
АРИФМЕТИЧНЕ»
Варіант 1
І рівень
1. Знайдіть середнє арифметичне чисел:
а) 14,7; 51,03;
б) 11,08; 17,19; 14,75;
в) 43,8; 45,4; 44; 46,7.
ІІ рівень
2. Середнє арифметичне чисел 17,8 і х дорівнює 18,5.
Визначте число х.
3. Велосипедист їхав 2 години зі швидкістю 12,6км/год і 4
години зі швидкістю 13,5км/год. Знайдіть його середню швидкість на всьому
шляху.
ІІІ рівень
4. З першої ділянки зібрали 108 центнерів картоплі, а з
другої 0,85 того, що зібрали з першої, і це становить 0,75 врожаю третьої.
Скільки центнерів картоплі зібрали в середньому з кожної ділянки?
IV рівень
5. Відстань між двома станціями 198,9км. З цих станцій на
зустріч один одному одночасно вийшли два поїзди, які зустрілися через 1,8год
після початку руху. Один з поїздів рухався зі швидкістю 57,9км/год. Знайдіть
швидкість другого поїзда.
Варіант 2
І рівень
1. Знайдіть середнє арифметичне чисел:
а) 49,8 і
45,07;
б) 14,13;
19,32; 42;
в) 36,2;
38,6; 37; 39,3.
ІІ рівень
2. Середнє арифметичне чисел 29,6 і х дорівнює 30,02.
Визначте число х.
3. Машина їхала 3 години зі швидкістю 58,4км/год і 4
години зі швидкістю 61,2км/год. Знайдіть середню швидкість машини на всьому
шляху.
ІІІ рівень
4. Учень першого дня на виконання домашнього завдання
затратив 72хв, що становить 0,90 часу, затраченого другого дня, а на третій
день 0,8 того часу, що за другий. Скільки часу в середньому затрачав учень на
підготовку домашнього завдання?
IV рівень
5. Відстань між двома селами дорівнює 11,7км. З цих сіл
назустріч один одному одночасно вирушили два вершники, які зустрілися через 0,6
години після початку руху. Один із них рухався зі швидкістю 10,4км/год.
Знайдіть швидкість другого вершника.
Комментариев нет:
Отправить комментарий