Обо мне

Моя фотография
Височанська Галина Миколаївна 01.05.1976 р.н. Заступник директора Гірського НВК (ЗОШ І-ІІІст.- ДНЗ) Миколаївської райдержадміністрації Львівської області, вчитель математики вищої категорії. Закінчила Дрогобицький державний педагогічний університет у 1998 році. Моє педагогічне кредо "Знання лише тоді знання, коли вони отримані зусиллями розуму, а не пам’яті".

Контрольні роботи для 6 класу

ТЕМА «ВИРАЗИ. РІВНЯННЯ. ФОРМУЛИ. ПОБУДОВА КУТІВ»



         Варіант 1
         І рівень
1. Розв’яжіть рівняння:
         а) 21+х=58;                  б) х-135=76;
2. Знайдіть за формулою шляху S=vt відстань, яку пропливає пароплав зі швидкістю 28км/год за 7 годин.

         ІІ рівень
3. Знайти значення виразу (m+71)-n, якщо m=83, n=65.
4. Одна із сторін трикутника дорівнює 32см, друга у 2 рази коротша за першу, а третя – на 6см коротша за першу. Обчисліть периметр трикутника.
5. Розв’яжіть рівняння:
         (96-х)-15=64;

         ІІІ рівень
6. Розв’яжіть рівняння:
31-(х+11)=18.
 7. Побудуйте трикутник, у якому одна сторона рівна 7см 5мм, а прилеглі кути 1100 і 250.

         IV рівень
8. Дівчина склала х букетів по 5 троянд у кожному, і ще 4 троянди залишилося. Складіть формулу для обчислення кількості m троянд, що були у дівчинки, та обчисліть значення m при х=14.

  
         Варіант 2
         І рівень
1. Розв’яжіть рівняння:
         а) х+53=97;                  б)142-х=76.
2. Знайдіть за формулою шляху S=vt відстань, яку проїде мотоцикл зі швидкістю 72 км/год за 4 години.

         ІІ рівень
3. Знайти значення виразу (m-36)-n, якщо m=95, n=21.
4. Одна із сторін трикутника дорівнює 24см, друга у 2 рази довша за першу, а третя – на 16см довша за першу. Знайдіть периметр трикутника.
5. Розв’яжіть рівняння:
         (41+х)-12=83.

         ІІІ рівень
6. Розв’яжіть рівняння:
         62- (х-17)=31.
7. Побудуйте трикутник, у якому одна сторона рівна 8см 5мм, а прилеглі кути 750 і 400.

         IV рівень

8. Михайло поставив на n книжкових полиць по 12 книжок і ща 9 книжок залишилося. Складіть формулу для обчислення кількості р книжок, що були у Михайла, та обчисліть значення р при n=8.


Подільність натуральних чисел
Варіант 1
1.° Які з чисел 24, 75, 83, 378, 576, 892 діляться націло:
 1) на 2; 2) на З?
2.° Розкладіть число 1056 на прості множники.
3.° Знайдіть найбільший спільний дільник чисел:
1)24 і 42; 2) 128 і 192.
4.° Знайдіть найменше спільне кратне чисел:
1) 12 і 18; 2) 14 і 28; 3) 112 і 168.
5. Установіть, чи є числа 728 і 1275 взаємно простими.
6. Замість зірочок  в числі 86*3* поставте такі цифри, щоб отримане число було кратне 5 і 9 одночасно.
 7.  Тарасик розставив зроблені ним моделі літаків порівну на 14 полицях, а потім переставив їх, теж порівну, на 8 полиць. Скільки моделей було у Тарасика, якщо відомо, що їх в нього більше за 100 і менше від 120?
8.  Між учнями розділили порівну 256 підручників, 192 зошити і 96 олівців. Скільки учнів у класі, якщо їх  більше 30? Скільки підручників та зошитів отримав кожен із них? 



Подільність натуральних чисел
Варіант 2
1.° Які з чисел 28, 85, 108, 135, 240, 594 діляться націло: І) на 5; 2) на 9?
2.° Розкладіть число 2688 на прості множники.
3.° Знайдіть найбільший спільний дільник чисел:
1) 18 і 24; 2)328 і 624.
4.° Знайдіть найменше спільне кратне чисел:
1) 12 і 16; 2) 15 і 30; 3) 102 і 170.
5.  Установіть, чи є числа 945 і 616 взаємно простими.
6. Замість зірочки в числі 2*35*  поставте такі цифри, щоб отримане число було кратне 9 і 2 одночасно.
7. Івасик розклав зібрані яблука порівну в 12 пакетів, а потім переклав їх, теж порівну, в 16 пакетів. Скільки яблук було в Івасика, якщо відомо, що їх в нього було більше за 80 і менше від 110?
8. Для  учнів класу зробили одинакові подарунки. У всіх подарунках було 120 апельсинів, 280 цукерок, 320 горіхів. Скільки учнів у класі, якщо їх  більше 30? Скільки апельсинів та горіхів  отримав кожен із них? 


ТЕМА «РІВНЯННЯ. РОЗВЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ»



         І варіант
         І рівень
Виберіть правильну відповідь.
1. Коренем рівняння 4х+3=19 є число:
         а)-4;  б)2;   в)4.
2. Рівняння х-11=х
а) має тільки один корінь;    б)не має коренів;         
в) має безліч коренів.
3. Рівняння 3х-11=3 рівносильне рівнянню:
а) 3х=3-11; б) 3х=3∙11; в) 3х=3+11.
         ІІ рівень
4. Розв’яжіть рівняння:
         а) 5х-11=3х+5;
         б) 2(х+8)=6х.
5. В одному бідоні в 3 рази більше молоку, ніж у другому. Скільки молока в кожному бідоні, якщо в обох бідонах міститься 56л молока.
         ІІІ рівень
6. При якому значенні а рівняння (а+5)х=14
1) має корінь рівний 2;
2) не має коренів.
         IV рівень
7. У першій цистерні 32т бензину, а в другій 36т. З першої щохвилини викачують 0,2т бензину, а з другої – по 0,3т. Через скільки хвилин в цистернах залишиться однакова кількість бензину?


          ІІ варіант
         І рівень
Виберіть правильну відповідь
1. коренем рівняння 5х-11=4 є число:
         а)3;   б)-3;  в)4.
2. Рівняння х-26=х-26
а) має тільки один корінь;    б)не має коренів;         
в) має безліч коренів.
3. Рівняння 4х+13=17 рівносильне рівнянню
а) 4х=13-17;        б)4х=17-13;         в) 4х=17+13.
         ІІ рівень
4. Розв’яжіть рівняння.
         а) 6х+4=25-х;
         б) 4(х-11)=3х.
5. У двох кошиках 16кг грибів, причому в першому кошику в 3 рази менше, ніж у другому. Скільки грибів у кожному кошику.
         ІІІ рівень
6. При якому значенні а рівняння (14-а)х=32
1) має корінь рівний 8;
2) не має коренів.
         IV рівень
7. У магазині було 1800 зошитів у лінійку та 2400 зошитів у клітинку. Щодня магазин продавав 300 зошитів у лінійку і 450 у клітинку. Через скільки днів зошитів у лінійку залишиться удвічі більше, ніж зошитів у клітинку?





Комментариев нет:

Отправить комментарий