Варіант 1
І рівень
1. Розкласти на множники:
а) m2+n2; б) c2+d2.
2. Спростити вираз:
(х-1)(х2+х+1).
ІІ рівень
3. Спростити вираз і знайти його значення:
(х-2)(х2+2х+4),
якщо х=-1.
4. Обчислити зручним способом:
а) 952-152; б) 83∙77.
ІІІ рівень
5. Розв’язати рівняння:
(х-5)(х2-5х+25)=х3.
6. Розкласти на множники:
(а-1)3-8.
IV рівень
7. Довести, що 156+1 ділиться на 226.
Варіант 2
І рівень
1. Розкласти на множники:
а) t3-m3; б) a2-n2.
2. Спростити вираз:
(х+2)(х2-2х+4).
ІІ рівень
3. Спростити вираз і знайти його значення:
(х+1)(х2-х+1),
якщо х=0,2.
4. Обчислити зручним способом:
а) 94∙86; б) 872-72.
ІІІ рівень
5. Розв’язати рівняння:
(у+1)(у2-у+1)=у3-3у.
6. Розкласти на множники:
(с-2)3+27.
IV рівень
7. Довести, що 1116-1 ділиться на 120.
ТЕМА «РОЗКЛАД
МНОГОЧЛЕНА НА МНОЖНИКИ»
Варіант 1
І рівень
1. Розкладіть на множники:
а) а2
– х2;
б) 5a2b-10ab2;
в)
а(b-3)-2(b-3).
ІІ рівень
2. Розв’яжіть рівняння:
а)
(х-3,2)(х+4,2)=0;
б) х2-16=0.
3. Обчисліть зручним способом:
141∙12+18∙141+259∙12+259∙18.
ІІІ рівень
4. Розкладіть на множники
3х3-2у3-6х2у2+ху.
5. Обчисліть:
а) 652-52;
б) 66∙74.
IV рівень
6. Знайдіть значення виразу, розклавши на множники:
81х-(9х-4,8), х=0,1.
Варіант 2
І рівень
1. Розкладіть на множники:
а) с2-у2;
б) 3ху-6х2у;
в)
х(у+2)-7(у+2).
ІІ рівень
2. Розв’яжіть рівняння:
а)
(3,4-х)(х+4,7)=0;
б) 25-х2=0.
3. Обчисліть зручним способом:
13,5∙5,8+6,5∙4,2+6,5∙5,8+4,5∙13,5.
ІІІ рівень
4. Розкладіть на множники
5а3с+10а2-6bc-3аbс2.
5. Обчисліть:
а) 68∙72;
б) 422-122.
IV рівень
6. Знайти значення виразу, розклавши на множники:
0,25х2-(0,5х-2)2, х=-3
ТЕМА «СУМА
КУТІВ ТРИКУТНИКА»
Варіант 1
І рівень
1. Зовнішній кут трикутника 1500. Чому
дорівнює відповідний внутрішній кут?
2. Один з гострих кутів прямокутного трикутника 420.
Знайти другий гострий кут.
3. Чому дорівнює сума внутрішніх односторонніх кутів при
паралельних прямих?
ІІ рівень
4. Один з кутів, утворених при перетині двох паралельних
прямих третьою дорівнює 730. Знайти градусні міри інших кутів, що
утворилися.
5. Знайти кути трикутника МРК, якщо кут М на 250
більший за кут Р і у 5 разів більший за кут К.
ІІІ рівень
6. Два внутрішні кути трикутника відносяться як 5:8, а
зовнішній кут при третій вершині дорівнює 1300. Знайти кути
трикутника.
IV рівень
7. У трикутнику МРК кут М дорівнює 840. О –
точка перетину бісектрис трикутника МРК. Знайти величину кута РОК.
Варіант 2
І рівень
1. Внутрішній кут трикутника 930. Чому
дорівнює відповідний йому зовнішній кут?
2. Один з гострих кутів прямокутного трикутника 530.
Знайти другий гострий кут.
3. Чому дорівнює сума кутів трикутника?
ІІ рівень
4. Один з кутів, утворених при перетині двох паралельних
прямих третьою дорівнює 1350. Знайти градусні міри інших кутів, що
утворилися.
5. Знайти кути трикутника АВС, якщо кут А на 280
менший за кут В і у 4 рази більший за кут С.
ІІІ рівень
6. Два внутрішні кути трикутника відносяться як 7:11, а
зовнішній кут при третій вершині дорівнює 1080. Знайти кути
трикутника.
IV рівень
7. У трикутнику АВС кут В дорівнює 480. О –
точка перетину бісектрис трикутника АВС. Знайти величину кута АОС.
Комментариев нет:
Отправить комментарий